Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - eks. frakt

Ofte stilte spørsmål

Levering og frakt

Leveringstid

Forventet leveringstid er 2-4 dager til de fleste steder i Norge. Vi sender med Posten/Bring og varene kommer rett i postkassen din. Dersom pakken er for stor til å få plass i din postkasse vil du få beskjed om å hente den på nærmeste postkonto eller post i butikk.

 

Fraktkostnad

Bestiller du varer for over kr 300,- spanderer vi fraktkostnaden. På ordre under kr 300,- legges det automatisk til kr 49,- i frakt ved bestilling.

 

Har du ikke mottatt varen din?

Har du bare bestilt en digital strikkeoppskrift finner du link til denne i ordrebekreftelsen. Du kan også laste den ned ved å logge inn på "Min Side".

Alle ordre som skal sendes pr post blir normalt sendt neste virkedag. Levering med posten kan ta 1-3 virkedager. Tar det lengre tid enn dette kan du ta kontakt med oss så hjelper vi deg videre. Oppgi ordrenummer ved henvendelse til oss.

 

Hvor finner jeg min nedlastbare oppskrift?

Alle oppskrifter du bestiller hos oss blir umiddelbart tilgjengelig for nedlasting. Du finner link til oppskriften i ordrebekreftelsen du mottar ved bestilling. Du finner også oppskriften ved å logge inn på "Min Side" og trykke på "Nedlastbare filer" under overskriften "Min konto".

 

Lagerstatus og Priser

Lagerstatus

Hvis det likevel skulle skje feil som gjør at du får bestilt varer vi ikke har på lager vil vi ta kontakt med deg sånn at du kan velge mellom å få en annen vare, pengene tilbake, eller å få varen ettersendt når vi får den inn på lager.

 

Priser

Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt. Ordre over kr 300,- får gratis frakt og det påløper ingen skjulte kostnader. På ordre med totalsum under kr 300,- påløper kr 49,- i frakt og ekspedisjon.

 

Reklamasjon og angrerett

Angrerett

Du har alltid 14 dagers angrerett fra du mottar varen når du handler hos oss. Ta alltid vare på originalembalasjen. Hvis du ønsker å angre kjøpet fyller du ut angrerettskjemaet du fikk på mail ved bestilling og returnerer varene til adressen som står på skjemaet. Du hefter selv for returfrakten.

 

Er det noe feil med varene du har fått?

Vi håndterer til tider et stort volum med forsendelser, og vi jobber hardt for at du skal få varene du har bestilt kjapt og trygt uten feil og mangler. En sjelden gang kan det selvfølgelig skje at det er feil på varen eller at du har fått tilsendt feil vare. Hvis det skulle skje sender du oss en e-post på post@knitme.no så ordner vi selvfølgelig kjapt opp i det. Hvis det er feil på varen ønsker vi at du legger ved et bilde slik at det er lettere for oss å vurdere feilen/skaden.